Бойко ли стои зад Кипърската офшорка управляваща една от най-големите контейнерни компании в България – Hapag-Lloyd  |  iustitia.bg 
Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'wp_external_lib' not found or invalid function name in /home/iustq3cl/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287
facebook-domain-verification=l2zyeh8042dyn1jma58mkudqkndtmu
  • 12/4/2021

    14C

Бойко ли стои зад Кипърската офшорка управляваща една от най-големите контейнерни компании в България – Hapag-Lloyd


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/iustq3cl/public_html/wp-content/themes/usticia/template-parts/content.php on line 35

Разровихме се из пристанищата на България и разбрахме, че там комунизма не е падал никога. След като отрихме, че една от най-големите контейнерни компании в Света – Евъргрийн лайн се държи от жената на бивш доносник на Държавна Сигурност преди 89-та година.

Другата най-голяма компения – Hapag-Lloyd  , в България се агентира ЕКСКЛУЗИВНО от “ЕКОНОМУ-ИНТЕРНАШЪНЪЛ ШИПИНГ ЕЙДЖЪНСИЗ” ЕООД

В сайта си се рекламират като коректна компания :

EISA България е създадена през 1992 г. като действа като корабен агент в пристанища Бургас и Варна със седалище във Варна.
През 1998 г. услугите бяха разширени и компанията стартира линеен бизнес, като действа като представител за многобройни транспортни линии.
Всички офиси, включително офисът по продажбите в София, се обслужват от високо мотивирани професионалисти, които винаги са готови да отговорят на нуждите на нашите клиенти.
2015 г. е крайъгълен камък за EISA България, тъй като тя беше номинирана за представител на един от водещите контейнеровози в света

Само, че какво намираме ние за собствеността на тази компания, окупирала Варненското пристанище и недопускаща БЪЛГАРСКИ МЕСТНИ КОМПАНИИ да и правят конкуренция.

Управител по Търговски регистър е Цонка Станчева Манолова-Йовева.

Собственик на компанията е : “ЕКОНОМУ ШИПИНГ ЕЙДЖЪНСИЗ ЛИМИТЕД“, Идентификация 48830, Чуждестранно юридическо лице, държава: КИПЪР

След справка в Кипърския търговски регситър откриваме несъответствия с декларираното !!!

Че по регистрационен номер 48830 в Търговския регистър на Кипър е вписана друга компания :

BALTECH SERVICES LIMITED
Регистрационен номер 48830

Т.е. агентът в България на най-голямата компания за контейнерен транспорт не е декларирал коректно данните в ТР.  Нещо повече, в графа документи срещу собственик, където трябваше да са приложени дружествен договор/ учредителен акт на дружеството – собственик, просто няма нищо. (Не беше намерен файл)

За останалите компании в Търговския регситър документите за учредяване на чуждестранни дружества – еднолични собственици на български фирми са пориложени, а за тях – не !!!

Да не би Пеевски да стои и зад тази фирма?

Или може би е част от офшорните компании на Бойко Борисов, за които се знае, че част от тях са регистрирани именно в Кипър.

Може би за това имаме сигнали, че са изнудвали безнаказано техни клиенти: Долу можете да видите кореспонденцията между клиент на тази компания и техен клиент.

 

 

Ето какво ни написа техен клиент:

Това, господа, е корепонденция между мен и тях по повод на контейнер, който трябваше да бъде натоварен от Бургас до Валенсия, Испания но трябваше да променим дестинацията му за Белфаст, Северна Ирландия. В крайна сметка продадоха стоката ни без да ни уведомят и питат. Ние не сме я изоставяли а искахме да я прехвърлим за Белфаст, а те ни обраха !!!

Веднага започна изнудване опт страна на тази фирма да и платим над 2500 ЕВРО само да променят документите, при обявени на сайта на линията около 200 евро.

За нас това си е изнудване и исдкаме всички износители да разберат за това за да не работят с тях и да не понесат нашите загуби :

НИЕ :

 Аз не мога да разбера с какво си противоречим, за разлика от нас обаче вие си противоречите.
Какво оплакване сте получили за стоката? От кой? Отварян ли е контейнера? Продали ли сте стоката?
Как така някой подава оплакване за стока, която според вас е наша и вие не сте я пипнали?
Според закона, когато шипъра ( ние) не платим транспора, вие имате право да се удовлетворите от стоката след като ние ви я прехвърлим. Това направихме вече отдавна и от момента на прехвърлянето и изрично и писмено рискът и разходите по нея са за вас. Стоката стои вече дълго време затворена в контейнер, лятото, дървен материал.
Не познаваме главния ви офис, но ние няма да заплатим вашите измислени разходи.
Специфичността на случая не ви дава право да ни искате такси , които не са обявени никъде.
На следващо място изчислявахте такси демюрейдж и сторидж повече от обявената тарифа на компанията във Валенсия пристанище. Такси в GBP- какво означава такси в английски паунди? За какво са тези паунди??? Не стана ясно, както и за другите ви разходи. Това сигурно ви е политика да си измиляте разходи и докатао преговаряте какви са те и от къде идват, да мине време за да се натрупат демюрейдж.
Искали сме реекспорт ( така вие го нарекохте, а не ние, за това не ни правете забележка , че наричаме нещата с имената каквито вие сте избрали) нпколко дена след разтоварване на пристанище…
Нито ни издадохте кредитно известие за отрязания транспорт до Лос монтесиньос.

Mircheva, Iva <Iva.Mircheva@hlag.com>
​Нямам такава информация потвърдена от агентите ни
Чакам отговор

Kind regards,
Iva Mircheva MICS
Commercial Manager
Economou Int’l Shipping Agencies as agent of Hapag Lloyd
Bulgaria, Varna, 26 Slivnitsa boul, floor 7

Tel: +359 52 683850
Fax: +359 52 612066

НИЕ :

Г-жо ,
Имали сме случаи на реекспорт с други компании, но те не са ни изнудвали по този начин да плащаме 2000 евро само за такси . Ние доставяме стотици контейнери всяка година
В случай , че уведомите другите линии, ние ще направим същото с вас при нашите приятели доставчици да не използват линията за да не се озоват в нашето положение.
Проблем търговски няма.
И да е имало, ние имаме друг клиент и клиенти чакащи тяхната доставка, но вие ни поискахте над 2000 евро само такси и нарочно се бавихте за да се натрупат демюрейдж и сториджи т.н. такси необявени в сайта ви.
Ако можете да ни предложите нещо нормално, както всички линии ( около 200 евро такси )
Ние сме посикали реекспорт няколко дена след доставката на пристанище.
Тогава вие ни предложихте да ви платим сума за три доставки само за такси .
Според закона от момента на прехвърляне н астоката , всички рискове се прехвърлят на вас , а както вече ви казах стоката е на стойност много по-голяма от вашия транспорт.
нещата отдавна щяха да бъдат завършени с доставка до белфаст , но вие ни поискахте нещо което не ви дължим за това процедирахме така.

 

 

ЕКОНОМУ ИНТЕРНАШЪНЪЛ ШИПИНГ ЕЙДЖЪНСИЗ ЕООД

Варнабул. Сливница 26
052683840, 052683845, 052683850, 052683870, 052683890, 056844637, 056841177
0893345853
056844567

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/iustq3cl/public_html/wp-content/plugins/about-author/author-setting/about-author-use-shortcode2.php on line 24

Вашият коментар

%%footer%%