Ð ÐÐÐТÐÐÐ ÐÐÐÐÐÐÐÐТÐÂ
ÐÑаÑивиÑки и опаÑниÑки анкеÑки онлайн в диÑÑанÑионноÑо обÑÑение!
ÐÑедвид пÑокаÑваниÑе напоÑледÑк, анÑиÑемейни анÑидеÑÑки неолибеÑални полиÑики и закони, пÑизоваваме ÑодиÑелиÑе да бÑÐ´Ð°Ñ Ð¾Ñобено бдиÑелни и внимаÑелни кой и на какво обÑÑава деÑаÑа им, каква инÑоÑмаÑÐ¸Ñ Ñе подава кÑм ÑÑÑ
и каква инÑоÑмаÑÐ¸Ñ Ñе иÑка Ð¾Ñ ÑÑÑ
.
Ðод ÑоÑмаÑа на лиÑни ÑазговоÑи и анкеÑи, доÑи под ÑоÑмаÑа на игÑа, ÐаÑневеÑн идеологиÑÑа, ÑедÑо ÑинанÑиÑана по гÑанÑови ÑÑ
еми и Ñ
ÑанеÑа гÑанÑоÑдни ÐÐРв ÐÑлгаÑиÑ, доÑÑига вÑе по-ÑÑпеÑно и до бÑлгаÑÑкиÑе ÑÑилиÑа и деÑÑки гÑадини.
ÐСЯÐРлиÑна инÑоÑмаÑиÑ, вÑв вÑеки един моменÑ, може да бÑде използвана ÑÑеÑÑ Ð²Ð°Ñ ÐºÐ°Ñо ÑодиÑел.
РазбиÑа Ñе, ÑÑ, инÑоÑмаÑиÑÑа, Ñе ÑÑбиÑа по Ñмел и кÑаÑив, лÑкав наÑин.
ÐнкеÑиÑе малко по малко добÑе обÑÑÐ°Ð²Ð°Ñ Ð´ÐµÑаÑа, да бÑÐ´Ð°Ñ Ð´Ð¾Ð½Ð¾ÑниÑи. “С 1 кÑÑÑÑм – 2 заека.” деÑо имаме една Ñ
Ñбава бÑлгаÑÑка поговоÑка.
РмоменÑа, онлайн Ñ Ð´Ð¸ÑÑанÑионноÑо обÑÑение, Ñе ÑазпÑоÑÑÑанÑва ÑледнаÑа анкеÑка:
ЦиÑÐ°Ñ Ð¾Ñ ÑÑÑаниÑаÑа на една деÑÑка гÑадина, но Ñова Ñе вÑÑÑи и по дÑÑги гÑадини и ÑÑилиÑа, доÑи Ð¾Ñ Ð¾Ð½Ð»Ð°Ð¹Ð½ пÑиÑ
олозиÑе кÑм ÑÑилиÑаÑа.
“”Семеен лекÑикон”
ÐÑÑваÑа задаÑа: Ðа Ñе оÑговоÑи на вÑпÑоÑиÑе в пÑÑвиÑе 3 ÑÑÑаниÑки Ð¾Ñ Ð¸Ð³ÑаÑа “Семеен лекÑикон”.
УпÑÑване за попÑлване: ÐÑÑка ÑÑÑаниÑка е поÑвеÑена на опознаванеÑо на Ñлен Ð¾Ñ ÑемейÑвоÑо, ÑÑдÑÑжа по 14 вÑпÑоÑа, на коиÑо пÑÑво оÑговаÑÑ Ñози, койÑо е запиÑан в пÑÑваÑа гÑаÑа Ñлед вÑпÑоÑа. ÐопÑÐ»Ð²Ð°Ñ Ñе вÑиÑки гÑаÑи на ÑÑÑаниÑаÑа, докаÑо Ñе ÑÑигне до поÑледнаÑа колонка, на коÑÑо пиÑе “ТоÑки”. Там Ñе оÑбелÑзва “1 ÑоÑка” пÑи ÑÑвпадение в оÑговоÑиÑе на вÑзÑаÑÑен и деÑе по вÑеки вÑпÑÐ¾Ñ Ð¸ “0”, ако оÑговоÑиÑе Ñе ÑазлиÑаваÑ. Само в пÑÑваÑа ÑÑÑаниÑка в “ТоÑки”, на вÑеки вÑпÑÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ðµ да Ñе пиÑÐ°Ñ Ð¿Ð¾ “2 ÑоÑки”, ако оÑговоÑÑÑ Ð½Ð° деÑеÑо ÑÑвпада Ñ Ñози и на двамаÑа ÑодиÑели. ÐакÑÐ°Ñ Ð½Ð° вÑÑка ÑÑÑаниÑка, може да Ñе оÑбележи по колко ÑоÑки Ñа Ñе ÑÑбÑали.
ЦелÑа на ÐгÑаÑа: ÐеÑаÑа да заÑвÑÑдÑÑ Ð¿ÑедÑÑаваÑа, как да Ð·Ð°Ð´Ð°Ð²Ð°Ñ Ð²ÑпÑоÑи, за да опознаÑÑ Ð¿Ð¾-добÑе Ñовека пÑед Ñебе Ñи, как пÑавилно да поÑÑÑоÑÐ²Ð°Ñ Ð²ÑпÑоÑиÑелни изÑеÑÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¸ как да ÑÐ»ÐµÐ´Ð²Ð°Ñ Ð¾Ð¿Ñеделен Ñед на миÑлене пÑи обÑледване на даден обекÑ.
Ðабавно е да Ñе пÑовеÑи, колко добÑе Ñе Ð¿Ð¾Ð·Ð½Ð°Ð²Ð°Ñ Ñ
оÑаÑа, коиÑо живеÑÑ Ð¿Ð¾Ð´ един покÑив!
ÐÑоÑа задаÑка: кÑм “ÐекÑикона”: ÐеÑаÑа да наÑиÑÑÐ²Ð°Ñ “Семеен поÑÑÑеє.
ÐÑдеÑе здÑави!”
ÐÑе веднÑж пÑизоваваме за изклÑÑиÑелно внимание Ð¾Ñ ÑÑÑана на ÑодиÑелиÑе каква инÑоÑмаÑÐ¸Ñ Ñе подава кÑм деÑаÑа и каква Ñе изиÑква Ð¾Ñ ÑÑÑ
.
Ðе ÑподелÑйÑе инÑоÑмаÑÐ¸Ñ Ð¾Ñ Ð»Ð¸ÑÐ½Ð¸Ñ Ð²Ð¸ живоÑ! Това е ваÑе конÑÑиÑÑÑионно пÑаво!
Ðог да пази бÑлгаÑÑкоÑо ÑемейÑÑво.
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/iustq3cl/public_html/wp-content/plugins/about-author/author-setting/about-author-use-shortcode2.php on line 24