
Министерството на финансите на САЩ обяви санкции срещу шест китайски компании, включително дъщерни дружества на държавния корабен гигант КОСКО ШИПИНГ ( Cosco Shipping ), както и техни служители за предполагаемо нарушаване на санкциите на САЩ чрез транспортиране на ирански петрол.
Българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант КОСКО е фирма ТРИ СТАРС ЕООД с ЕИК 103612103, за която ние от ЮСТИЦИЯ имаме сигнал с данни, че тя също нарушава анти-монополното законодателство и се възползва от господстващо положение на пазара в България.
Имаме данни, че българска компения е била изнудвана от българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант “КОСКО” – фирма ТРИ СТАРС ЕООД да плати несъбираеми задължения на друго дружество към КОСКО и ТРИ СТАРС ЕООД.
Нашето разследване на фирма ТРИ СТАРС ЕООД и китайския контейнерен гигант “КОСКО” ще бъде публикувано тези дни на ЮСТИЦИЯ.
По този повод български износител е поставен в незаконен “черен списък” и е заплашен, че “няма да може да изнесе нищо повече с контейнери” от България ако не плати задължението на чужда фирма, която е квалифицирана от фирма ТРИ СТАРС ЕООД като “свързана”.
Заплашването е извършено лично от управителят на фирма ТРИ СТАРС ЕООД – Владимир Демиров на среща във Варна тази пролет.

Сигналът е подаден до Комисията за защита на конкуренцията и Прокуратурата на Република България и ние ще следим за резултатите от него.
ТРИ СТАРС ЕООД представлява COSCO SHIPPING LINES CO. от началото на 2013 г. Екипът и се придържал към глобалната визия на COSCO SHIPPING Lines ” , но не и към изискванията на българското законодателство.
България е единствената страна, която не защитава българските дружествата, когато са поставени в позиция да бъдат изнудвани от монополисти на пазара.
Санкциите срещу “КОСКО” са последният ход на правителството на САЩ за засилване на неговата „кампания за максимален натиск“ срещу Иран и са насочени към дъщерните дружества на Китайският контейнерен гигант КОСКО – Cosco Cosco Shipping Tanker Dalian ( КОСКО шипинг танкер далиан ) и Cosco Shipping Tanker Dalian Seaman and Ship Management ( КОСКО Шипинг Танкер Далиан Сийман енд Шип мениджмънт ) , както и компаниите Kunlun Kunlun Holding, Kunlun Shipping и Pegasus 88. Търговецът на петрол China Concord Petroleumi също е в списъка на Вашингтон.
Министерството на финансите каза, че санкциите се отнасят и за компанията майка Cosco Shipping Corporation ( КОСКО шипинг корпорейшън ) и други дъщерни дружества на групата.
Бърше ли седалището на Общината сайта Флагман в казуса “Гъбката” в Бургас ?
Cosco Shipping Tanker Dalian ( КОСКО шипинг танкер далиан ) е подразделение на Cosco Shipping Energy Transportation (CSET), което оперира над 120 танкера. CSET днес наложи спиране на търговията както на фондовите борси в Хонконг, така и на Шанхай. Междувременно Kunlun е един от най-големите превозвачи на ирански суров петрол за Китай през последните 18 месеца.
През април Китай, един от най-големите вносители на ирански петрол, разкритикува решението на правителството на САЩ да отмени изключения, предоставени миналата година на купувачите на ирански петрол, които включват Китай, Индия, Япония, Южна Корея и Турция.
„Китай категорично се противопоставя на едностранните санкции, наложени от САЩ. Китайското правителство се ангажира да защитава законните права и интереси на китайските предприятия“, каза говорителят на китайското външно министерство Ген Шуан.
Китайското външно министерство все още не е коментирало последните санкции. Служител от Китайският контейнерен гигант КОСКО ( Cosco ) отказа коментар по въпроса.
Пекин укрепва стратегическите си връзки с Техеран, пренебрегвайки усилията на САЩ да изолират Ислямската република от световните пазари. Двете страни наскоро се споразумяха да актуализират 25-годишна програма, подписана през 2016 г., за да включат безпрецедентни 400 милиарда долара инвестиции в Иран.
Санкциите срещу Иран са във връзка с ядрената програма на Иран, която включва няколко изследователски обекта, две уранови мини, изследователски реактор, както и съоръжения за преработка на уран, които притежават три известни за обогатяване на уран площадки.
През 1970 г. Иран ратифицира Договора за неразпространение на ядреното оръжие (ДНЯО), правейки своята ядрена програма обект на потвърждение от Международната агенция за атомна енергия (МААЕ).
Първата атомна електроцентрала на Иран, Бушер, е завършена с голяма помощ от руската правителствена агенция „Росатом“ и официално открита на 12 септември 2011 г. Руският инженеринг изпълнител „Атоменергопром“ заявява, че АЕЦ Бушер ще достигне пълния си капацитет до края на 2012 г. Иран също обявява, че се работи по нова 360 MW ядрена централа, планирана да бъде в Дарковейн, и че тя ще се стреми към средните ядрени електроцентрали и уранови мини в бъдеще.
Към 2015 г., ядрената програма на Иран струва $ 100 милиарда в загубени приходи от петрола, и от преките чуждестранни инвестиции поради международни санкции (500 милиарда щатски долара, включително други разходи).
Тази година на китайската държавна компания “Коско” (COSCO) ще бъде разрешено да придобие само 24.99 процента от акциите на хамбургския контейнерен терминал “Торерорт” след месеци на спорове в коалиционното правителство на Германия, съобщи ДПА, цитирана от БТА.
Решението беше обявено от говорителя на германското правителство Щефен Хебещрайт в Берлин в сряда.
Първоначално “Коско” искаше да купи 35 процента от компанията оператор на контейнерния терминал “Торерорт”. Ожесточен политически спор обаче избухна по въпроса дали изобщо трябва да бъде разрешено китайско участие.
И с право с оглед на това, което си позволи българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант КОСКО е фирма ТРИ СТАРС ЕООД в България.
Редакцията на “ЮСТИЦИЯ” се извинява за евентуално допуснати неточности. Засегнатите лица имат право на отговор.
Последвайте ЮСТИЦИЯ в Google Новини
Владимир Демиров , ТРИ СТАРС ЕООД , Three stars , 3stars , COSCO shipping , КЗК , Комисия за защита на конкуренцията , черен списък , blacklisted , Антимонополното законодателство , господстващо положение , Владимир Демиров , ТРИ СТАРС ЕООД , Three stars , 3stars , COSCO shipping , КЗК , Комисия за защита на конкуренцията , черен списък , blacklisted , Антимонополното законодателство , господстващо положение , Владимир Демиров , ТРИ СТАРС ЕООД , Three stars , 3stars , COSCO shipping , КЗК , Комисия за защита на конкуренцията , черен списък , blacklisted , Антимонополното законодателство , господстващо положение , Владимир Демиров , ТРИ СТАРС ЕООД , Three stars , 3stars , COSCO shipping , КЗК , Комисия за защита на конкуренцията , черен списък , blacklisted , Антимонополното законодателство , господстващо положение , Владимир Демиров , ТРИ СТАРС ЕООД , Three stars , 3stars , COSCO shipping , КЗК , Комисия за защита на конкуренцията , черен списък , blacklisted , Антимонополното законодателство , господстващо положение ,
Най-интересните РАЗСЛЕДВАНИЯ слушайте в подкаста на ЮСТИЦИЯ в Spotify, Apple Podcasts и Google Podcasts
Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук
Следвайте ни и в Инстаграм
[…] плоча под втория етаж на моста в Бургас – 1996 ?Китайският контейнерен гигант “КОСКО” в “чере…Прокурор Гергана Илиева мачка делото на убиеца Пламен […]
[…] плоча под втория етаж на моста в Бургас – 1996 ?Китайският контейнерен гигант “КОСКО” в “чере…Прокурор Гергана Илиева мачка делото на убиеца Пламен […]
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://accounts.binance.com/register?ref=P9L9FQKY